El problema de la pressió durant el funcionament de la bomba TSRm-158A

Alexandre
1
la resposta
243
de visualització

Hola La història és així. Hi ha una bomba ТСРм-158А i un controlador electrònic de pressió EPS-16 fabricat per "Bombes més equips", Kharkov. El controlador es troba a uns 2,5 m per sobre de la bomba.La tub de succió i la pressió del controlador són de plàstic de 50 mm. El cablejat de casa també és un tub de plàstic de 20 mm. punt més alt 2,5 m per sobre del controlador. Segons les instruccions i la descripció del controlador, ha d’assegurar el funcionament del sistema d’abastament d’aigua a la casa com a estació de bombes domèstica de ple rendiment. Quan s’utilitza aigua freda, això és el que passa.

La bomba genera una pressió d’apagat d’uns 2,2 MPa, l’engegada es produeix a una pressió d’uns 1,1 MPa. La bomba s’encén i s’apaga, no hi ha inclusions arbitràries que indiquin una fuga en el sistema i no hi ha filtracions a l’ull a les juntes de les canonades. Tanmateix, quan el calefactor instantani del tipus Delimano s’encén al cap de poc temps d’utilitzar-lo (aproximadament 3 minuts), la llum indicadora del sistema en sec encesa s’encendrà i el controlador apagarà la bomba. Si el calefactor d'aigua s'apaga abans, quan el sistema funciona fins que s'aconsegueix la pressió d'apagada, es repeteix la mateixa història. Si es reinicia el sistema de posició no canvia. Es continua fins obrir l'aixeta per drenar aigua freda en qualsevol altre punt.

Al cap de poc, fins a 1 litre. drenar aigua d’això torna a la normalitat. Per consell del representant del fabricant, vaig intentar canviar la pressió de commutació amb un cargol de regulació: no va servir, vaig comprar un acumulador hidràulic i el vaig muntar al sistema (el vaig instal·lar tant abans com després del controlador), però tampoc no vaig canviar res. Els representants del centre de serveis de Kíev del fabricant asseguren que la meva bomba no proporciona prou pressió (amb la seva bomba més "avançada", quan es va comprovar que la pressió d'apagada del controlador era d'aproximadament 4 MPa.) No van considerar necessari controlar el funcionament amb el calefactor d'aigua esmentat anteriorment. tot els queda clar (compra'ns una bomba nova i estaràs content).

Digues-me, si us plau, què fer? Escopir l'electrònica avançada cara i instal·lar un relé mecànic típic, o hi ha algun motiu pel qual no puc pensar? Gràcies per endavant per la vostra resposta.

Comentaris de visitants
  1. Expert
    Nikolay Fedorenko
    Expert

    Bona tarda, Alexandre.Procedeixo del correcte ajustament realitzat pel cargol i de la instal·lació de l’acumulador en tots els casos.

    Queden, només dos:

    1. Vés a les condicions del centre de servei i instal·la la bomba que ofereixen. Preveu les seves condicions. És recomanable demanar la instal·lació d’ells. En aquest cas, arribaran amb la seva bomba "de moda", instal·leu i accepteu el treball. Sense pressió, sense càlcul.
    2. Una opció pitjor. Quan es solda una canonada calenta, els lampistes podrien fer una "afluència" interna. Probablement és possible detectar només col·locant la càmera a l’interior de la canonada i, en cas de confirmació, soldar les connexions defectuoses. Figura 1 i 2 per a la comprensió visual.

    El pitjor de tot, si la canonada està encaixada a la paret i es fan reparacions, per tant, primer exclouen el funcionament de la bomba. És possible que la bomba no produeixi la pressió necessària (tenint en compte el punt d’alimentació màxim màxim de 5 metres), un gran nombre d’angles i juntes giratòries comporten una pèrdua de pressió.
    Per si de cas, assegureu-vos que hi ha una vàlvula de bola instal·lada a la sortida de la columna.

    A més, us recomano que us familiaritzeu amb els nostres article relacionat.

    Fotos adjuntes:

Piscines

Bombes

Escalfament