Hotpoint Aricton lSF 9357 astianpesukone antaa F1-virheen - mitä minun pitäisi tehdä?
Hyvää iltapäivää, virhe f1 putosi - ohjeiden mukaan tämä on vuotojen aiheuttama virhe. Kyllä, vuoto löytyi ja korjattiin. Aquastop tarkistettu - toimii. Poiston jälkeen virhe esiintyy edelleen ja tyhjennyspumppu toimii jatkuvasti. Kerro mitä tehdä seuraavaksi?
Vierailijoiden kommentit
Lisää kommentti
Hei Kun dekoodatit oikein, tämä virhe ilmaisee vuotoja. Tarkemmin sanottuna vuotoanturin toiminta. Vuoto poistettiin, mutta oli myös tarpeen tarkistaa itse anturin toimintakyky ja kuivuus (mahdollisesti ei kuivattu vuodon poistamisen jälkeen).
Lisäksi voit silti tarkastaa:
- Tyhjennyspumpun toiminta.
- Hallintoneuvosto toimivuutta varten.
- Avaa tai toimintahäiriöinen elektroninen piiri.
Jos koneelle on takuu, suosittelen, ettet pääse siihen ja ota yhteys huoltokeskukseen diagnoosin ja korjauksen suhteen. Jos et voi soittaa järjestelmäpuhelua itse, ota yhteyttä ohjattuun toimintoon.
Toinen ratkaisu ongelmaan on soittaa Hotpoint Ariston -tuen hotline-palveluun ja selventää kysymys asiantuntijan kanssa numerolla 8-800-333-3887. Huomaa, että vapaapäivä on siellä sunnuntaina, ja muina päivinä paitsi lauantaina he työskentelevät klo 7 aamusta. He vastaavat kysymyksiin mielellään. Ainoa asia, jos teknikkoa ei ole paikallaan, he voivat soittaa sinulle takaisin sovelluksen jättämisen jälkeen.