Samsung SC8870 støvsuger selv slått av under drift
Hilsener! Jeg har en Samsung SC8870 støvsuger. Så under arbeidet koblet han ut. Jeg lot det avkjøle helt og skiftet ut batteriene, men det fungerer ikke. Motoren slår seg bare av og på umiddelbart i et sekund, etter to sekunder slår den seg av og på igjen, som om noen unner seg en bryter. Hva kan det være? Jeg vil være takknemlig for rådene.
Besøkendes kommentarer
Legg til en kommentar
Hallo I ditt tilfelle kan denne oppførselen til støvsugeren være forårsaket av to faktorer:
1. Feil termisk relé;
2. Feil i motoren.
I alle fall må du demontere støvsugeren og se på.
I følge det første punktet: prøv å starte støvsugeren direkte uten termisk relé, bare sørg for at kontakten som ligger på denne sensoren nå går direkte til børstehuset. Hvis dette ikke hjelper, kan du gå til trinn 2. Motoren har mange ting som kan forårsake en slik funksjonsfeil, fra børster til vikling, så hvis det ikke er noen reparasjonserfaring, ikke ta med deg spesialister for diagnostikk. Også på nettet er det mange tilbud hvor du kan kjøpe en analog av motoren innen 1000 rubler.
PS! noen ganger hender det at filteret er tilstoppet kraftig av luftinntaket og at motoren "kveler" overoppheting. Det slås selvfølgelig ikke av etter 2 sekunder, som ditt, men etter 10-20, men det er fortsatt verdt å sjekke.