Com netejar la caldera d'emmagatzematge Electrolux EWH 100 Magnum?

Esperança
1
la resposta
242
de visualització

Bona tarda En una casa privada s’instal·la una caldera d’emmagatzematge “Electrolux”, model “EWH 100 Magnum”. Funcionat durant el 6è any, mai netejat.

Per a la neteja, vaig escórrer l’aigua segons les instruccions, és a dir, vaig obrir l’aixeta d’aigua calenta, vaig tancar la freda, després vaig obrir la vàlvula de seguretat. En total, va sortir molt poca aigua: 2 litres de l’aixeta i un litre de la vàlvula. Per què? Al cap i a la fi, la caldera té 100 litres.

Desenroscar deu no. Si us plau, digues-me què fer. Gràcies

Comentaris de visitants
  1. Expert
    Alexey Dedyulin
    Expert

    Hola El disseny de la majoria d’escalfadors d’aigua, inclòs Electrolux, és tal que quan l’aparell estigui correctament connectat al sistema d’abastament d’aigua, només es pot drenar una part del líquid que hi ha a la canonada. Per protegir la caldera de drenatges innecessaris.

    El fet és que els escalfadors moderns d'aigua estan dissenyats per a la presència constant d'aigua dins del dipòsit. Fins i tot amb un llarg temps inactiu, l’aigua ha d’estar al dipòsit! Això és necessari per protegir l’escalfador de la pols i evitar la corrosió (el rovell apareix més ràpidament quan s’alternen els modes d’aigua-aire que quan es troba constantment a l’aigua).

    El procediment de neteja no inclou un desguàs complet. El buit només pot ser necessari quan realitzeu treballs de reparació, per exemple quan substituïu un escalfador. El fabricant “Electrolux” prohibeix categòricament netejar els elements de calefacció.

Piscines

Bombes

Escalfament